16 April 2007

無限量的支持

上星期心神有D D混淆憂慮,一唔小心自己從樓梯跌落幾极,達親個羅pat,扭親個頸,痛死!
老公同阿仔冲過來,見到我惨嘅樣,嚇死佢哋,老公叫阿仔擺個pillow俾我攝住個頸唔好亂咁"旭",休息一陣,知道無傷到背骨後、老公扶我去sofa休息‧

坐係度時,眼淚湧出不停,老公同仔好好安慰‧我主要係掛心吧(加上又跌痛)!心掛住親屬唔想我帮佢了,但有多一人陪同,一齊計劃,多人支持住意志會更強 嗎!?所以令我又担心佢會 堅持多久呢?其實我知佢人一向本善,工作上又醒又聰明,如果能做回當年嘅佢,再攪好自己的方向同堅守住踏實人生目標,一定人見人喜歡!為何在公作上佢表現出色‧又冇用同樣價值觀对自己呢?

而今次佢選擇自已賞試去換新環境再建立新生活、自省、獨處理,馮自已决意改去唔好的習慣,只不過我又担心佢意志堅持不定,就不能持 久,仍然迷途不能自拔‧創傷的彌補也非一朝一夕的事,承認自己的事實,釋放自己係一條比較難走出的第一步,若果能大開心窗,勇敢面對堅守到底,心結就易釋解,再向前走就能百戰百勝!

佢之前話佢今次會達到目標,重修同改變,好事‧可能佢要為某一件心事而改,此事令佢受到好大打擊好唔開心痛心,從來未見過佢咁認真同傷感到失晒落、憂愁、苦悶,受到此事打激好重,所以更加增加佢決心‧要有勇氣面對及處理殊不容易,我盼望今次事件可令佢有大推動力,推向長遠目標做個快樂人,唔現實的幻想世界只会令佢飄忽不定, 浪費人生。為什麼原因、理由去改變也好,祇要對的,我們會默默無限量的支持!盼堅定的動力可以令佢達成心願,努力!就拿挫折嘅事如上了人生一課,所謂「經一事,長一智」透過經歷去學習吧!要更懂得珍惜眼前一切,由現在開始再種下幼苗的心仍未遲..堅特下去別再走回不歸路了。人生充滿希望‧實行方面並非難事,祇在呼你同我如何選擇咋!

無論點都好,日子繼續要過,而我仔同丈夫需要我‧我更加需要佢哋,唯有調整好心情將焦點回落俾我的家!平常心吧!我的親屬你鼓起勇氣吧!努力、加油!我們會默默支持!
仔仔開始種下花種‧美化家居添色彩‧雖然在人生中我們不能逃避挫敗,但我們卻能加強自己面對挫敗的能力。