15 October 2009

我做和事婆 - 粵語譯音....

今天工友大吵,我做和事婆,将多方面積聚的怒氣開門見山灘晒出來,我捉大家清楚地講!stop feeding info, stress and fight..

我公正旣!不滿懶果个用巧語講佢知,希望佢檢討,因为佢影響整个部门。
做得好旣,除左讚揚,也要有溝通好,整識心嬲他人懒,積買積買咪爆炸就出口伤人囉!

幸好最终大家明白同諒解,互相握手有共識,協議做好自己!

我衷告大家只要将今天工作鴿手鴿脚做好,再蛇黄都無人話啦!理由好簡單,有工开才有饭食呀!

後來同事們多謝我,另一个同事hug 我話我糸這部门Mommy, look after people.. 我就話..
有時人與人之间時不時互相提点,正面去处事,心平氣和,做人就会开心D,日子也好过!

‧人本善良‧

No comments: