07 July 2006

實現多年的理想?? 唉 !有排等..........

上一个的色彩人生畫像意念係來之我最近或一直想做D兒童圖解/圖示(Illustration)旣心血來潮! 係送俾自己而鼓勵自己積極D去實現多年的理想。不過唔知last幾久呢?

很想去畫水彩畫, 最喜歡 watercolor Illustration 畫、(好似 Mike Inkpen/ Stephen Cartwright/ Anette_blog artist/Janee_blog artist or 日本式D可愛果種公仔畫 "之後也認截識有个blogger_Twinmom 也是好画之人")

上一陣子,同一位本地曾修過藝術大學D日本女子(正在出售兒童书)倾过点樣去做呢?佢就話"一就去本地旣藝術院读四年或半功讀、二就是去Art supplier store 查一查D bulletin board内,有很多人教學畫畫架!"
也曾問過其他Illustrator意見,意見一至‧‧‥

我喜欢學畫一D可爱得意D兒童公仔或故事书‧但自己係冇乜天份、一定要拜師或翻學之得,是唯一方法。"遲下去查一查在本地是否有人教画依D画!"

我一向嘅理想系學做識畫兒童公仔书的畫家(尤其現在更想為仔仔成 長中畫畫),之後再出自己的精品等...哗!大个頭喎!不過我另一半舆家人尤其姐姐非常支持我(精神同經濟上添),唔知咧.... 我个人很懒又唔嗱嗱声去行动,未必做得到...唉!為有Excuse自己--> 事機未到呱! 適當D時候就会架啦!... 咁!幾時見正係時機呢?點解唔現在去實現多年的理想?? 唉 !有排等..........仔還細呱....... (試圖辯解_懒!!)

No comments: